Självtorka ;D

Hej! Nu har jag duschat och låtit håret självtork i några timmar så att det ska bli snyggt tills imorrn. Jag har bestämt att inte platta mitt hår lika mycket längre. Jag tycker det sliter alldeles för mycket, och är ganska onödigt egentligen. Visst, jag kommer göra det någon gång ibland. Men jag tänker köra mer på mitt lockiga faktiskt. Att folk säger att det är snyggt stärker enormt och gör ju så att jag vill ha det lockiga liksom. Brukar ta i en gel som är lite antifriss-verkande så det liksom inte ser risigt ut, den är bra! :) Hårspray använder jag faktiskt inte lika mycket längre när det finns saltvattenspray!

Idag har jag haft en natural-day, haha, no makeup at all! Rätt skönt faktiskt. Men jag tycker inte det är snyggt med så mycket smink. Jag brukar inte använda foundation om jag liksom inte ser helt likblek/död ut. Det jag använder är mascara, eyeliner nån gång ibland. Men jag brukar färga fransar & bryn och då behövs ju inte mascara. Däremot blir jag väldigt irri, haha Louise & mitt ord för irriterad, på mina ögonfransar för varje morgon böjer de sig neråt. Jag får stå och böja upp de hela tiden. Jag har en uppböjare med värme, som inte är särskilt mycket bättre än en vanlig. Men på något sätt går fransarna alltid neråt ändå. Jag har rätt långa fransar så jag vill liksom inte ha de nerför hela ögat. I-landsproblem verkligen, i know <3.

Mitt rum är i en enda röra. En jämförelse just nu är väl soptipp. I fredags var det superfint. Sen vet jag inte vad som hände... Nu ska jag städa upp i rummet men vi hörs! <33

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jodå, allt e fint här med.. tänkte jag skulle dra mig emot solariumet nu så att man får lite färg på kroppen igen :)



Allt fint med dig idag?

2008-09-22 @ 10:45:03
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Söderlund

Nja det har väl inte gått sådär jättebra för

Huddinge såhär långt, höhö :)



Hehe tack tackar! :)

2008-09-22 @ 12:47:47
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Julia

Ha en bra dag :)

2008-09-22 @ 14:50:22
URL: http://juliae.devote.se
Postat av: emilie

är det där saltvattensprayet bra? och vad har man det till? har aldrig fattat det:P

2008-09-22 @ 15:22:40
URL: http://emmischocolate.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

duktig du är som håller ordning på rummet =)

2008-09-22 @ 18:31:59
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0