Stackarn..

En som var med i senaste idol. Andreas heter han och han är så otroligt nervös så han inte kan sjunga. Jag trodde han var en av de som inte kunde, men shit asså, vad fel jag hade! När han började sjunga lät det riktigt bra! Tydligen smugglade Peter Jihde in honom senare till Stockholm, och jag hoppas verkligen han klarar sig där!
Men dethär klippet är verkligen sevärt:


 
Haha, så skönt när värsta bondmusiken sätts på och Jihde ska leka cool inför juryn. Jag fick tårar i ögonen när han gick vidare! :)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0