Stepp ;D

Hej! Idag var allt lite cp på nåt sätt, för först i skolan var polisen där och hade någon sorts kontroll på mopparna.. Men som tur var så var jag inte där då, så de testade inte min :). Plus att jag inte hade mitt körkort med mig, men det kom mamma o lämnade utifall att, men ändå :). Sen, när jag har kört hem och ställer in moppen hör jag att det är nåt som tjuter, när jag öppnar dörren har vårat larm gått. Jag bah "shiiiit", men sen kom jag på att de brukar ringa innan de typ sänder ut poliser eller nåt. Så då ringde det en tjej o fråga om koden o jag fick förklara mig, haha så klantig man kan va (a). Glömma o larma av o öppna garaget...

Nu ska jag äta något gott tror jag, vi gjorde lasagne på hemkunskapen, inget av mina favoriter direkt ;/. Men det blir väl nån sorts "linner" som jag o Louise har kommit på. Lunch & Dinner blir Linner, samma sak som Breakfast och Lunch blir Brunch, smart va? ;)

Sen blir det o ta tåget in till stan för att dansa stepp. Ska bli skitkul :D.

Ha det bra där hemma :)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0