09 here I come

Jag försökte göra en årsresumé & skriva vad som hade hänt. Men med mitt dåliga minne fastnar bara vissa grejer, och det enda jag i princip kom på var att jag ramlade med moppen & var i Spanien. Inga bilder har jag på denna dator heller så den hade nog blivit rätt trist om man säger så..

Istället blickar jag framåt mot 09, hihi mitt turnummer är 9, så kan 09 bli annat än bra?

I alla fall, one big happening är att jag tar ut min tandställning. Kan inte beskriva hur skönt det ska kännas att slippa ha den i käften. Colgatesmajlet är snart färdigt, höhö. Nejmen jag får hoppas det blir snyggt. I alla fall tas den ut i januari, februari eller mars (skulle gissa på mars då de är lite sega på tandregleringen). Så jag slipper ha den under hela sommarlovet och framförallt gymnasiet :D.

Sen är det ju dansen som fortsätter. Jag har inte varit helt hundra på att fortsätta då den tar upp väldigt mycket tid. Men jag känner att jag inte kan sluta med den så jag går en termin till, minst. Balett, jazz & nåt av street, akrobatik, stepp blir det nog som tillval. Show på vasan i maj oxå.

Gymnasievalet är ju rätt viktigt också, än har jag inte den blekaste aning om vart jag vill gå. Kanske är tid att kolla upp det nu..

Sen kommer ju alla LOV, och snart är det ju sportlovet. Har inget planerat där vad jag vet..

Jag funderar i alla fall på att lära mig åka snowboard.. jag tycker det är så himla coolt. Förra året åkte jag en del med Erik, vi ligger ungefär på samma nivå - barnbacken. Men Sandra har lovat att vara min snowboardlärare i flottsbro (som för övrigt öppnar imorrn, med NY sittlift ). Det gick ju bra sist när jag ramlade nerför en brant genom ett orange nät som var avgränsningen. Så fick Sandra hoppa upp på sin snowboard och dra upp mig därifrån. Men de va kul :D.. Jag tänkte i alla fall lära mig åka lite bättre.

Skolan fortsätter ju också, med slutbetygen. Men slipper i alla fall hemkunskap & teknik som jag hade denhär terminen, vilket innebär att jag kommer sluta tolv tror jag (?) på torsdagar :D wiiiie!

Sen kommer jag inte på nåt mer som är planerat 09, men det dyker ju upp saker eftersom. Jag kan ju hoppas på att vinna en miljon eller nåt.. Fast det kanske inte är så stor chans..





Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0