1 Januari

Idag är det då första Januari, jag har typ inga minnen från Januari över huvudtaget. Det är en såndär månad man glömmer bort faktiskt. Idag är hela min familj utom jag och åker skridskor. Jag hatar att åka skridskor, man fryser bara och ramlar hela tiden..  Jag hade tänkt träna idag men det var inga pass, så det blir imorrn och då är jag säker på att det är pass!

Nyår då, det blev lyckat som vanligt. Vi var där hos familjen Duné. Fick veta att de hade planerat att ta en sista minuten ner till oss i Spanien och överraska oss men att de inte hittade nån, lite kul ändå. Tänk om de hade dykt upp där liksom!
Jag är lite feg när det gäller att tända raketer, de är lite läskiga liksom. Speciellt när våran raket välte och sköt rätt ut på gatan, ni vet en såndär som blir en stor grej på himlen, den kom på vägen! Fatta paniken! Som tur var hann jag & Linnea gömma oss bakom en bil.. Sen ramlade Eriks raket också så den började skjuta rätt ut mot oss.. Efter det skulle jag i alla fall tända en såndär liten bomb, haha! De är väl de mest ofarliga man kan göra, men när Erik visade mig hur jag skulle kasta iväg den o allting så var jag så uppe i det så när jag tände den så blåste lågan till och jag fick krut och blev svart på hela tummen, haha lyckat.. Manikyren från Spanien förstördes lite om man säger så.. Men det gick och fixa till sen. Vad gjorde jag mer igår då? Jo, jag körde bilspel online med Erik, han är lite proffs på det om man säger så. Jag gjorde så vi förlorade hela tiden..

Nu ska jag gå en promenad. Hanna L var inne på Facebook o ville hänga med så drar förbi henne. Alltid mysigt o snacka lite. Vi hörs! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0