C902

Idag startade skolan, men gick inte så länge så det gick bra. Inga nyheter, eller jo en. Vi hade en ny mattelärare som verkade väldigt bra faktiskt. Annars var allt som vanligt..

Efter drog jag och Sandra hem till mig och käkade hamburgare. Sen åkte vi med pappa & lillsyrran+kompis till Mediamarkt och kollade på mobiler. Jag känner mig väldigt klantig att jag tappade bort min mobil, men som tur var så fixade det sig pga hemförsäkringen som hade något dolt 'borttapade-mobiler-skydd'. I alla fall fick jag 3060kr därifrån, och fick betala en självrisk på 1200, så går det om man är klantig.. Jag hittade i alla fall en mobil jag ville ha. Det är inte samma som innan, så jag måste 'betala mig upp' till den mobilen för den kostar lite mer. Jag tänkte göra det i alla fall för det är inte så ofta man köper mobil.
Det blev i alla fall en Sony Ericsson - C902. Cybershotmobil med 5megapixelkamera & allt man behöver enligt mig. Jag har letat bild på Google, det finns hur många som helst men tyvärr ingen som funkar att få in i bloggen så ni får klara er utan helt enkelt.

Sen åkte vi i alla fall hem till Sandra och hämtade träningskläder. Efter det tåget hem till mig, och en väldigt kall promenad hem. Sen satte pappa upp min tv och efter det åkte vi till Friskis och tränade tillsammans med Hannah. Det var skoj!

Imorrn är det fredag - och sen helg! Jag måste faktiskt säga att jag inte är trött alls efter att ha gått i skolan. Konstigt men sant. Ska ändå lägga mig i tid.. Måste upp tidigt imorrn! Ni får ha det så bra <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0