Devote

Yes, nu när det är nytt år tänkte jag försöka ta nya tag med bloggen. Jag gillar inte den bloggadress jag har nu. Så jag byter till Devote.se. Håller på att fixa fram ett bra namn där, så det dröjer nog ett litet tag innan jag byter. Men jag ska försöka byta så snabbt som möjligt.

Idag har jag inte gjort nån nytta alls, eller jo - en. Jag gick spåret med Hanna, mysigt värre! Ett varv räckte kan jag säga, sen frös vi om öronen. Jag har vart själv hemma hela dagen - spelat Guitar Hero & suttit vid datorn, lite ensamt kändes det faktiskt haha. Imorrn ska jag träffa Sandra, hon ska få tillbaks sin mobil eftersom hennes mobil har pajat. Det innebär att jag inte kommer ha någon mobil och inte svara på sms, så ni vet. Jag ska försöka fixa nånting men det är inte säkert att det går. Vi ska också träna imorrn, om båda är friska. Olivia hänkar också. Annars ska jag försöka lägga mig i tid fast jag sov halva dan.

Jag uppdaterar nog mer imorrn tror jag. Ska försöka ladda in bilderna från nyår och sådär, men jag sitter aldrig på den datorn så det blir lite svårt. Annars så hörs vi! Puss

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0