Middagar

Oj, vad många middagar det var den här veckan! Efter att ha vart i Spanien över jul har man ju minst sagt lite att ta igen. I tisdags, var det middag hos farmor. Sen på onsdagen var det ju nyårsafton, och middag hos Dunés. Idag, fredag, var det middag hos mormor. Imorgon lördag ska Dunés hit. Sen på söndagen ska kusinerna hit. Sen äre slut.

Det var riktigt skönt att träna igen. Senaste gången var i Spanien då jag sprang, ifs var det väldigt nice. Sprang längs Atlanten i solnedgång på en strandpromenad, men det var lite varmt..
Efter träningen blev det en snabb dusch för en middag hos mormor. Nu är jag hemma igen och chattar lite på msn med lite olika folk.

Imorrn är det planerad skridskoåkning -USCH jag hatar det. Jag ser ut som bambi på isen.. Iaf med Dunés, så kanske hänger med bara för o träffa dem. Efter det ryktas det om pizzakväll med dem ;D.

Mitt bloggbyte går bara liiiite segt om man säger så. Devote svarar inte på mitt mejl..

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0