Ny säng!

Hejsan! Nu är min 'gamla' säng upplagd på blocket. Den nya ska införskaffas från IKEA imorrn. Pappa & jag hatar IKEA mest av allt. När man äntligen tror man är klar och ska ut ur affären måste man gå igenom värsta stora lagret och hämta massa grejer. Nej, det blir nog ett snabbt besök på IKEA imorrn för våran del. Jag kommer förresten aldrig komma upp på morgonen nu för den nya sängen är rena drömmen jämfört med min andra som är stenhård. Så ska jag ha tvn på väggen & mitt ps2 med Guitar Hero m.m i hyllan som sitter fast på sängen, de låter bra va? :D

När jag skulle fota bilden var jag ju tvungen att ta bort alla kläder som hängde på krokarna på sängen. Ojoj, det var inte lite det. Plus alla mammas skärp typ 20st som jag har snott och några väskor som nu ligger på golvet.. Sen fick jag gå upp på skrivbordet och ställa mig där för att få en bra bild, sådär lagom graciöst.


Tog den idag.. Den bjuder jag på! Vad gör jag egentligen?
Ja, man kan ju inte vara snygg jämt.. eller hur är det man säger?

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0