Tidsfördriv ;)

Vilka är ditt favoritpar skor? Hm, just nu stövlar
Vad gör du? Har rätt tråkigt just nu faktiskt
Har du lugg? Nej
Gillar du sport? Yes
Vilka språk kan du? Svenska och engelska och lite franska
Borde man röka på pubar? Man borde inte röka överhuvudtaget
Vilken låt lyssnade du på senast? Oj, det la jag inte på minnet..
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? NY
Har du ngt djur? Ja, kaniner, ödla & fiskar
Har du ngr trummor? Nej
Tittar du mkt på tv? Nja, lite halvmycket
Har du varit med i lokaltidningen? Ja, haha x)
Vad kostar det du har på dig? Inte mycket, haha
Vilken färg har dina väggar? Blue
Vad gör du när du inte kan sova? Lyssnar på nåt bra, smsar, sitter vid datorn, läser en tidning..
Har du duschat idag? Nej, igår
Vad gör du om ett år? Går gymnasiet nånstans
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja, och ibland stämmer det.
Brukar du svära mkt? Mycket kan jag inte påstå
Bästa fikat? Kladdkaka ;)
Det dyraste du äger? Mig själv höhö
Favoritpålägg? Inget..
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
 Gråa jeans
Vad lyssnar du på just nu? Tvn
Vad åt du senast? Godis, hihi
Hårfärg? Alla tycker olika, så en blandning av blond, rött brunt .. ja.
Favoritmånad? Maj, Juni, Juli, Augusti
Favoritdag? Fredag
Choklad eller vanilj? Choklad
Vad har du för färg på tandborsten? Grön tror jag

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0