Tjoho

Idag var det skridskor på Sundby med min kära familj. Jag har inga skridskor och satt på bryggan och frös arslet av mig i flera timmar. Sen hittade jag raststugan med ett element och det var väldigt skönt. Efter det var det pizzakväll med Dunés, mysigt värre. Nu har jag spelat lite Guitar Hero, jag har klarat lite låtar på expert nu :D det trodde jag aldrig skulle gå..
Imorrn kommer ju kusinerna hit då, och sen ska jag träna. På måndag ska jag först träffa Johanna på dagen och sen Hannah på kvällen. Sen nu på torsdag börjar ju skolan också. Men vi slutar ju vid tolv, eftersom vi har bytt schema med andra halvklassen nu :D.

Jag funderar på att göra mig i ordning och gå och lägga mig lite tidigare. Jag vill ju vara pigg imorrn.
Vi hörs <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0